Om gräs

 Maken har släppt ut robotgräsklipparen hemma. 

Så här brukar det inte se ut, jag vet inte varför den har klippt en massa streck.

I fårhagen är också gräsklipparna ute men det har inte kommit så mycket gräs än och de har tagit paus. (Jag har zoomat in dem för om jag går fram till staketet reser de sig upp och tror att jag har med mig något gott.)

Ur dagboken 940421: Köpte glass på Smacken. Har ägnat kvällen åt att läsa om folkhögskolor.

Ur dagboken 940422: Det blir aldrig som man tänkt sig. Sofias 18-årsfest urballade. 






Kommentarer

  1. Så märkligt det ser ut. Det måste vara något fel på skären eller vad det nu är som klipper. Fyrbenta klippare är väldigt fina och miljövänliga :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den kanske har börjat skära snett. Fåren klipper fint men om de släpps in i trädgården äter de upp allt...

      Radera
  2. :) snyggt mönster i gräsmattan...kanske höja inställningen? :)/Nillan på nätet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kanske man kan göra men visst blev det lite coolt. :-)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag