Lite olika saker

 Några bilder från de senaste dagarna.

På Lidl kan man köpa jordgubbsdryck som odlingshjälpmedel.

Det är väldigt blött i marken nu. Denna hästhage har blivit en liten sjö som nästan svämmar över vägen.

Jag är fortfarande ledsen över att det här nybyggda huset skymmer fina hus på andra sidan vägen, men det blev finare än jag trodde och kul med olika färger. Man vänjer sig snabbt och snart har jag glömt hur det såg ut innan, men jag vet att jag blev besviken när de tog ned några gamla höga träd där. 

Ur dagboken 940412: Letade ensamhet. Dalen, Hönsan, balkongen. 

(Jag och Magnus ville vara ifred men utomhus och vår balkong var bra om inte mamma eller pappa var där.)






Kommentarer

  1. Man glömmer snabbt ja. Tycker dock det ser tomt ut så nya träd måste helt klart planteras.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just här finns det inte plats för några träd för de har byggt bort hela parken tyvärr.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag