Kulturkullan

Vecka 17

* Läser: Värma händer av Katarina Widholm. Jag läste nyligen den första delen i trilogin om Betty, en ung kvinna på 1940-talet, och nu läser jag den andra. Spännande och intressant roman om hur det kunde vara vid den tiden.


* Lyssnar på: Teddy Swims på Spotify. Jag fick tips av vänner på denne amerikanske sångare med en mörk fantastisk röst. 

* Veckans klipp: katt och ankor

https://www.youtube.com/shorts/mR_g9Pyz31k

* Veckans händelse: Jan Johansen på Krog & Co i Ljungby på fredag kl.20. 

Kommentarer

  1. Jag har läst alla böckerna och tyckte ettan och tvåan var bra. Den tredje tyckte jag tappade lite.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får se vad jag tycker, än så länge är tvåan väldigt bra och jag måste såklart läsa hela serien för att se hur det går.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag