Kristin Amparo

 Ikväll var jag och lyssnade på Kristin Amparo Trio på Kulturhuset Grand. 

Det var lite jazzigt för mig men duktiga musiker och kul att se live.

Kristin Amparo har en fantastisk röst! Jag har hört henne en gång på en litteraturkryssning också men minns inte vad hon sjöng för slags musik då. 

Jag hann tugga lite på kakan i pausen innan jag kom på att jag måste fota, god kokoskaka. 

Ur dagboken 940418: Nån hade blivit påkörd av en MC, otäckt. Magnus fick inte gå och titta för mig. 






Kommentarer

  1. Det är alltid något visst med att lyssna på musik live och det gäller även om det kanske inte till 100% är i ens smak. Kokoskakor är så goda!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är ganska förlåtande och gillar det mesta live, fast det är klart, jag går ju mest på musik jag tror att jag ska gilla. Mmm, kokoskakor är gott!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag