Konsert och disco

 Igår gick jag först på en konsert och sedan på ett disco för 35+.

På Tre torn var det konsert med 1984 vilket såklart är nostalgi, visserligen var jag bara tio då men jag minns kläderna från 80-talet. 

1984 är ett kompisgäng som träffades just 1984 på en konsert med Depeche Mode. Scenen är liten och kunde vara upphöjd och det är trångt i lokalen men det blir drag och är kul att se bandet. 

Jag blev lite besviken på 35+discot för jag trodde att det skulle vara i källaren där det finns en stor lokal, men de hade bara tryckt in dansgolvet i ett hörn på nya Krog & Co. Det blev fullt där också, men jag och min kompis tröttnade snabbt och gick tillbaka till Tre Torn. Jag känner ändå att jag måste stötta när det händer något för oss som är lite äldre. Vi hade en rolig kväll men var båda trötta och färdiga att gå hem vid halv ett. 

Ur dagboken 940407: Klättrade på Uvberget. Magnus är höjdrädd. Dessutom var hans far ganska sammanbiten när vi kom hem fem timmar senare än beräknat. De skulle till Borlänge. 






Kommentarer

  1. Klart att man måste stötta om det händer något för annars är det ju inte lönt att ordna något.
    Ha en bra måndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! De som klagar på att det aldrig händer något får skylla sig själva om de inte går på det som finns.

      Radera
  2. Jag orkar möjligtvis vara vaken till halv ett, hemma, men när var JAG sist på krogen ?? :) nån gång före corona, lär nog inte hända igen att jag stöder det :) Ser ut som ni hur som hade en trevlig kväll. /Nillan på nätet

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag