Halmstadresa

 Jag åkte till Halmstad igår med ett gäng damer för att gå ut. 

Vi började på Krog & Co och drack frozen strawberry daiquri men den är godare i Ljungby.

Jag drack ingen shot men det var kul att titta på showande bartenders på Shotluckan där de sätter eld på shotsen. Sedan fick jag tyvärr ont i huvudet så jag tog en taxi hem till vännen vi skulle sova hos i en fritidsby vid Östra stranden där bussarna inte går under lågsäsong. Det var kanske första gången jag åkte taxi ensam. 

Idag har jag tappat rösten så förkylningen jag lyckades lura förra veckan har återuppstått men jag känner mig inte sjuk i övrigt. Innan vi åkte hem från Halmstad åkte vi och fikade på fina Söderpiren, här är deras sommarpub Lillebror som jag aldrig testat men den ser trevlig ut. 

Ur dagboken 940413: Katarina har gjort slut med Lasse. Köpte DR-biljett. 
(Jag minns inte ens Katarina så jag kanske aldrig hann träffa min brors flickvän. Dalarockbiljett var viktigt i Hedemora.)

Ur dagboken 940414: Hela klassen var störd. Jag lärde ut handlekar på fs. Edmund förvånad.
(Här fattar jag inte varför jag gjorde lekar på filosofin men att läraren tyckte att det var konstigt.)






Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag