Gott i Halmstad

 Idag har jag ont i halsen och har tappat rösten helt så jag är hemma från jobbet. Det känns pinsamt eftersom jag lagt ut bilder från Halmstad och havet men jag blev ju faktiskt sjuk redan i lördags. Här kommer bilder på goda saker jag hann äta under dygnet där. 

Underbar dulce de lechetårta på Skånskan!

Fantastisk italiensk glass på Riccardo! Stracciatella och hasselnöt.

Ljuvlig Siaglass på Söderpiren! Popcorn & brynt smör och smultron/jordgubb.

Ur dagboken 940415: Åkte med Marit till Avesta. Jag är inte invandrad, finns inte bokförd. Köpte Eldkvarnbiljetter, t-shirt (19 kr) men inga skor. 

(Det där var hemskt konstigt! Jag kom hem från Island, där jag hade ett isländskt personnummer, i februari 1993 men hade missat att tala om det så jag var fortfarande skriven där.)





Kommentarer

  1. Trist att du blivit sjuk men det var ju tur att du ändå hann njuta av det goda i helgen.
    Krya på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid onödigt att vara sjuk men nu är det mest rösten som saknas. Tack!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag