Krog & Co

 Idag öppnade Krog & Co, vårt nya nöjesställe som varit Harrys innan. Ägarna har brutit sig ut ur Harryskedjan och satsar i stället på detta koncept som jag hoppas kommer att bli bra. De har åtminstone lovat att de ska försöka locka en äldre publik med levande musik på fredagar och det tycker jag låter trevligt. 

En snygg bar, men det var fruktansvärt vad många glas de har. 

Lite för långa bänkar och det ser inte ut att vara så många bord, men det får kanske plats många gäster ändå. Jag tittade bara in och frågade om de tar presentkort från Centrumföreningen och det gör de så då kanske jag ska gå och äta upp en födelsedagspresent. 

Ur dagboken 940328: Trött, förkyld, halvtappad röst. Höll ett flummigt föredrag om Loyola (tagen av Jesus...). Skönt att vara av med. 


Kommentarer

  1. Kul med en förändring som jag hoppas utfaller till belåtenhet! Du får göra ett besök och avgöra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är nyfiken på dessa fredagskvällar med livemusik så det ska jag nog snart gå och undersöka.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag