Alla hjärtans dag

 Jag passar på att använda juliga strumpor.

Glad Alla hjärtans dag!

Jag slog in mig själv med en presentrosett, hehehe... Sedan köpte jag rosor och wienerbröd och maken kom hem med tulpaner och vin. 

Dagens skyltning blev allahjärtansdagröda böcker. 

Ur dagboken 940214: Var rätt trött i skolan. Magnus kuggade, Björn klarade. Satt och pratade med Magnus på lunchen och följde honom till bussen. Gav honom en ful historia på alla hjärtans dag. 

(Inte för att Alla hjärtans dag var särskilt stor då men en ful historia?)






Kommentarer

  1. Då uppmärksammade ni dagen en hel del ändå.
    Fint tycker jag att samla böcker så utifrån ett tema. Kan säkert inspirera till läsning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan uppmärksamma dagen på olika sätt. Det är kul att skylta efter färg och visa upp även lite äldre böcker.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag