Loket och Dressinen

 Jag är lite ledsen över de nya husen i centrum för att jag tycker att de står för tätt.

Det här är Dressinen som snart är färdigbyggd.

De påstår att det inte skymmer vackra Tellushuset till höger men det gör det ju! 

Men en rolig sak är att i Loket, huset bredvid, har Beauty and nailart by Emine flyttat in och jag önskar henne allt gott för hon är jättetrevlig och duktig! 

Jag var där på massage idag, skönt. 

Ur dagboken 940119: Var med på deras matte. Satt och läste Gardell. Sh-helveteplugg. 
(Jag gick humanistisk och hade en massa håltimmar när samhällsklassen jag hade lektioner med hade samhällskunskap. Förutom att jag hade någon timme samhäll som jag inte gillade... Gick med naturklassen på deras lektioner eftersom jag hade kompisar där. Jättekonstigt!)








Kommentarer

  1. Att det byggs nytt är väl inte så mycket att säga något om men många gånger tycker jag att det byggs för tätt och att man inte tar hänsyn till äldre bebyggelse.
    Så mysigt med massage. Hoppas det går bra för hennes nya företag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår att det behöver byggas nytt men här i stan finns det gott om plats så jag tycker inte att man behöver förtäta centrum. Visserligen är det kul att centrum byggs ut åt vårt håll så att vi får nära till ett par restauranger till exempel, men man skulle kunna bygga mer i utkanten av stan i stället. Hennes salong är inte ny men hon har flyttat från en trist lokal bredvid en rörfirma och det här är mycket finare.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag