Kulturnatten i Växjö

 Det blev en riktigt rolig kulturnatt i Växjö med över 70 punkter! 

Akademiska kören på Palladium. Man fick prova på att dirigera, men eftersom vi satt längst fram och jag inte har någon taktkänsla kände jag mig obekväm och satte mig snart igen efter att vi hade ställt oss upp och dirigerat...

Standup med lokalförmågor, också på Palladium. Det var fem ståuppare + en konferencier med olika kvalitet, men eftersom det var gratis kunde man gå dit utan att förlora något. Jag brukar tycka att det är för dyrt att gå på standup annars. 

Opera singalong på Konserthuset. Jag ska inte sjunga opera heller men det var ändå kul att sjunga med. 

Fler bilder finns på min Facebooksida:

Ur dagboken 940128: Lasse är ihop med tjejen vars rum han bor i. Praktiskt. Jag och Jenny försökte få ihop nåt viktigt om Gardell. 

(Jag träffade aldrig min brors flickvän så det varade nog inte så länge. Vi skulle ha ett muntligt framträdande om Gardell, verkar det som.)






Kommentarer

  1. Vilken trevlig kulturnatt det blev och ett stort och varierat utbud. Varken dirigera eller sjunga opera hade dock varit min grej. Hade förmodligen skämt ut mig totalt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen trevligt och jag hamnade på en massa oväntade saker. Några modiga som gick upp på scen och dirigerade var duktiga, jag fattar inte hur de kan lära sig så snabbt!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag