Kulturnatt

 Ikväll ska jag på kulturnatten i Växjö så jag bloggar i förväg för det kommer att bli sent. 

Det här är den irländska gruppen O´Hugos från Kulturnatten 2020, precis innan coronan och man visste inte hur bra man hade det men jag var ute på stan i Växjö i tolv timmar! Se mer här:

yfronten - (blogg.se) Nu funkar inte länken för mig på Google chrome men man kan gå in på min gamla blogg och leta upp januari 2020 tror jag. (Det var bland annat därför jag bytte till blogspot; eftersom blogg.se krånglade så hemskt!)

Ur dagboken 940127: Idag var det nästan omöjligt att cykla i snön. Jag hann i tid men dröp av svett första timmen. 


Kommentarer

  1. Så kul med kulturnatt igen och vilken befrielse att gamla traditioner är igång igen. Åren med Covid-19 var så tråkiga att klockorna stannade!

    Ha en härlig lördagskväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en fantastisk kulturnatt! De där åren har man nästan förträngt... men det är några år där som bara gick. Till exempel har jag plötsligt haft min nya chef i fyra år!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag