Femtio nyanser av grått

 Nu är det så grått så att man blir deprimerad. 

Det var finare när det var is för ett par veckor sedan. 

Idag var det frostigt på morgonen.

Det var grått men trevligare med någon minusgrad än plus.

Som senare när det började regna. 

Ur dagboken 940126: Dansade vals med Daniel Tengstad. Det gick inte bra. Lyssnade på en äcklig dopare. Hjärnsubstans i näsan. 

(Vad mycket jag fick vara med om på gymnasiet. Daniel bor granne med mina föräldrar nu och jag har ett vagt minne av att jag hört en före detta tyngdlyftare prata om doping.)








Kommentarer

  1. Här har det regnat nästan hela dagen och det har varit gråare än grått. Jag har hellre ett par minusgrader och lite frost. I dag var det verkligen blött och lerigt när vi var ute.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste vara mycket trevligare för både folk och hund med någon minusgrad än lerigt. Idag är det bättre.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag