Vit jul

 Nu blir det lite si och så med bloggandet den kommande veckan för jag ska åka till Stockholm och Hedemora. Igår firade vi hos svärmor så då hann jag inte heller blogga. 

När jag cyklade till skolan igår kom det blötsnö så jag var en snögubbe när jag kom fram. 

Jag hatar att ha blöta byxor! Jag skulle ju ha haft täck/regn/överdragsbyxor men missbedömde läget...

Det blev lite vitt på marken innan det övergick i regn, men nu har det snöat igen så det kanske blir en vit jul. Önska mig lycka till på resan! Jag ska åka buss Ljungby-Stockholm, buss Stockholm-Hedemora, tåg Hedemora-Stockholm och buss Stockholm-Ljungby och kommer hem igen den 28e. 
GOD JUL!






Kommentarer

  1. Lycka till med resandet! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nu har jag tagit mig hem till Hedemora.

      Radera
    2. Oj, jag är visst inne på mammas konto...

      Radera
  2. Här har vi fått nöja oss med regn och med tanke på vindarna var det nog lika bra det.
    Håller en tumme för att dina resor ska gå som på räls :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är hemma nu i alla fall, men det blev en timmes försening till Stockholm och tjugo minuter till Hedemora.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag