Om Baket

 Vi har ett otroligt bra bageri här som heter Baket men det är inte så ofta jag fikar där för lokalen är för liten så det kommer att bli bra när de flyttar till större som är planerat. 

Det ligger mysigt nu men jag tror att det blir bra i det nybyggda huset även fast jag skäller om det ibland...

Så mycket goda saker så det är svårt att välja.

Och ännu mer! Jag både fikade här och köpte med mig kakor hem som vi ska ha på nyårsafton.

Jag hade fått en rabattkupong så då får man passa på. 








Kommentarer

  1. De ser verkligen ut att ha mycket gott att välja mellan. Funkade det att köpa redan nu till nyår? Bara en tanke...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Funkar och funkar, jag valde några kakor som går att frysa. :-) De har alltid en massa goda saker och då får man välja flera, men jag blev så mätt att jag inte behövde äta igen förrän sent på kvällen... ;-)

      Radera
  2. Svar
    1. Ja, de har otroligt mycket goda saker och olika varje gång jag är där (inte så ofta men ändå). God jul!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag