Kulturkullan

 Vecka 50

* Läser: Jag skriver därför är jag av Mäbe. Jag fick denna dagbok som recensionsexemplar av författaren/musikern. Den är från coronaåret 2020 och då hände det ju inte så mycket så det är imponerande att se vad han fått ihop även om det blir lite långtråkigt att sträckläsa, så jag får blanda upp det med andra böcker. 


* Lyssnar på: Min jul med Sanna Nielsen på Tidal. Album från 2013. Nielsen har en vacker röst och nu har jag börjat lyssna på julmusik. Det är blandat klassiska sånger, som Auld lang syne, med nya som Julen närmar sig, som är hennes egen. 

* Veckans klipp: kaninfest

* Veckans händelse: Quiz och Duojag på Terraza i Ljungby på lördag 17 december, kl.18.30

Kommentarer

  1. Det kändes nästan som fel period att skriva dagbok i. Jag menar det var ju stiltje på alla fronter då, ja förutom för oss som jobbar med människor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag gav faktiskt upp efter hundra sidor. Det händer väldigt sällan att jag inte läser ut en bok men det här blev för långt.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag