En vit jul

 Här kommer några till bilder från min resa kring jul. 

Jag promenerade från Hornstull genom Gamla stan till Centralstationen i Stockholm. Det var ovanligt lite folk ute den 23:e. 

Det var grått, men ändå vitt, i Hedemora på juldagen och då åkte jag och pappa skidor på Brunnsjön. 

Utanför mamma och pappas hus ser det ut så här. 

Jag och en kompis promenerade på annandagen i Hedemora. 

Min moster bor i Kungsängen och där tog jag och mamma en promenad med henne vid Lillsjön. 

Där var det ovanligt mycket snö och en härlig promenad. 












Kommentarer

  1. Det blev verkligen en vintervit jul för er. Här var det gråväder som vanligt men stora delar av landet hade nog snö.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var visst ovanligt stor del av Sverige som hade snö, ja. Nu har det smält bort här i Småland.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag