En händig man

Vilken tur att världens mest opraktiska människa (jag) är gift med världens mest praktiska! Ibland undrar jag vad maken gör ute vid stugan på kvällarna men oftast bygger han saker! 

Han har bockat rör och installerat en vattenpump! 

Det var så dyrt att köpa en kakelugnslucka med glas så han byggde en själv! 

Dörrarna till verandan fanns men han har byggt båda fönstren på sidorna! 
Jag tycker att det är jobbigt med alla som lägger ut sina fantastiska liv på Facebook till exempel så förlåt, men maken är verkligen fantastisk! Fast jag behöver ju inte tjata om det.

GOTT NYTT ÅR!






Kommentarer

  1. En händig make ska aldrig underskattas kan jag säga. Min pappa var precis likadan medan Husse inte är så road alls...

    Önskar er ett gott slut på 2023!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är mycket bra med händiga människor. Du har ju en man som kan backa med husvagn, också en bra kunskap.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag