Åka buss

 Nu har jag kommit tillbaka hem efter julfirande i Stockholm, Hedemora och Kungsängen. 


Jag åkte buss från Stockholm till Hedemora och mamma frågade var jag var. -Jag vet inte. 

-Nu vet jag! Dalahästen i Avesta. 

Hemma hos mamma och pappa ser det ut så här. 

Idag hände samma sak igen. Rutorna är smutsiga på Flixbus och en kompis frågade på SMS var jag var någonstans. -Jag vet inte. Någonstans efter Linköping. 

Jag har haft en jättefin jul och det kommer flera inlägg om min turné. 








Kommentarer

  1. Härligt att du har haft en fin jul och är nöjd med dina dagar. En vit jul dessutom :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var ovanligt mycket snö i Kungsängen dessutom. Fint!

      Radera
  2. Håller med föregående skrivare att det är härligt att du har haft en fin och vintervit jul ❄️😄 undrar hur det funkar att åka flixbus har funderat på buss som alternativ när jag har barn bosatta i Stockholm.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var verkligen härligt! Det beror på vad som är viktigt när man reser. Det är skönt att bussen går direkt utan byten, men tyvärr är det inte säkert att man kommer fram i tid. Det blev nästan en timme försenat åt båda hållen...

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Välmatchat

Tjugoårsdag